موسیقی های مدیتیشن، یوگا، امواج آلفا تقویت حافظه، 146 آلبوم Hemi-Sync آهنگ های ریکی انرژِی درمانی

موسیقی های تمرینات یوگا آهنگ های مدیتیشن ذن مراقبه صدای طبیعت موسیقی درمانی صوت درمانی

موسیقی های مدیتیشن، یوگا، امواج آلفا تقویت حافظه، 146 آلبوم Hemi-Sync آهنگ های ریکی انرژِی درمانی

موسیقی های تمرینات یوگا آهنگ های مدیتیشن ذن مراقبه صدای طبیعت موسیقی درمانی صوت درمانی

مجموعه موسیقی های بیکلام

تمرین 30 دقیقه ای جهت رسیدن به اهداف و امیال و آرزوهای خود

در کار و زندگی


1CD


اجابت آرزوها و امیال و اهداف خود در کار و زندگی قانون جذب

 

تمرین 30 دقیقه ای (بصورت فایل صوتی) جهت رسیدن به امیال و آرزوهای خود از هر نوعی که باشد. موفقیت در کسب و کار، ثروتمند شدن... و همچنین در امور زندگی و هزاران آرزوی دیگر که دارید... این فایل صوتی توسط یکی از اساتید بزرگ ایرانی (استاد انرژی درمان) تهیه شده است و در آن از امواج آلفا و موسیقی آرامبخش و همچنین صدای خود استاد استفاده شده است. با روزی یکبار یا دو بار (دو بار بدلخواه) و در یک وقت و یک زمان مشخص و با گوش دادن دقیق و تمرکز فکری این فایل صوتی، بعداز مدتی به آرزوهای خود برسید و به تخیلات خود جامه عمل بپوشانید و در زندگی یک فرد موفق بشوید.

 

قیمت: 6.000 تومان+5.000 تومان هزینه ارسال


 

 



مجموعه موسیقی‌ های کلاسیک از بزرگترین موزیسین های مشهور جهان

25DVD

 

Biography of the world's great classical musicians فول آلبوم موزیسین های بزرگ کلاسیک جهان

 

مجموعه موسیقی های آرامبخش و بیکلام شامل صداهای آرامبخش طبیعت، نغمه آواز پرندگان در جنگل، صدای شور شور بارش باران، صدای امواج خروشان دیا و اقیانوس، صدای دلفین ها می شود. از این نوع موسیقی بیکلام و بدون صدای خواننده بیشتر در بیمارستانها و سالن های انتظار مثلا سالن انتظار بیمارستان ها و مراکز درمانی و همچنین در بانک ها و هتل ها توصیحه می شود.

 

قیمت: آلبوم ها بصورت تفکیک شده و هر آلبومی یک قیمت مشخص دارد.







مجموعه موسیقی‌ های بیکلام و آرامبخش با صدای طبیعت، صدای امواج خروشان دریا، صدای امواج اقیانوس، صدای نغمه و آواز پرندگان جنگل، صدای بارش باران همراه با موسیقی های گیتار ویالون پیانو نی و...

30DVD

موسیقی های بیکلام پیانو آرامبخش صدای امواج دریا اقیانوس       
مجموعه موسیقی های آرامبخش و بیکلام شامل صداهای آرامبخش طبیعت، نغمه آواز پرندگان در جنگل، صدای شور شور بارش باران، صدای امواج خروشان دیا و اقیانوس، صدای دلفین های دریا و... همراه با نواختن پیانو، ویالون، نی و...

گوش دادن به این اصوات دلنشین و روح نواز شما را به حالت رویایی می برد و برای چندین ساعت فکر شما را از افکار منفی و بی فایده به سمت افکار مثبت می برد و یک تمرکز شدیدی را برای شما بجای می گذارد. خستگی روزانه را از بین می برد و یک حالت خاص و سبکی را در ذهن شما باقی می گذارد. گوش دادن به این نوع موسیقی ها برای بیماران روحی و روانی توصیح می شود. از این نوع موسیقی بیکلام و بدون صدای خواننده بیشتر در بیمارستانها و سالن های انتظار مثلا سالن انتظار بیمارستان ها و مراکز درمانی و همچنین در بانک ها و هتل ها توصیحه می شود.

 

قیمت: آلبوم ها بصورت تفکیک شده و هر آلبومی یک قیمت مشخص دارد.




























نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد